رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق گفت: امنیت مهم‌ترین رکن و بالاترین نعمت در هر جامعه است و به عبارتی امنیت زیر ساخت همه ابعاد زندگی و مطالبه همگان بشمار می‌رود.
کد خبر: ۹۵۴۹۷۱۸
|
۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهد، حجت‌الاسلام حمد عدیده در بازدید از سایت اطلاعات سیگنالی کبکان اظهار کرد: امنیت در هر جامعه جزو اولویت‌ها برشمرده می‌شود و اگر امنیت از جامعه‌ای سلب شود، تمام مسائل از فردی تا اجتماعی و اقتصادی تحت‌الشعاع قرار خواهند گرفت.

 

 وی مقوله امنیت را بالاترین رکن قدرت هر جامعه برشمرد و افزود: قطعاً حصول امنیت در کشور در گرو همدلی مسئولان و حضور ملت بصیر در صحنه‌های حساس خواهد بود.

 

 عدیده تصریح کرد: باید مراقب عملیات روانی و نبرد رسانه‌ای در هر سطحی علیه ایران با دلارهای برخی دول مرتجع و نقش آنان در تحریف و تحریک با همکاری سرویس‌های اجانب و گروه‌های معاند نظام اسلامی ایران باشیم.

 

 رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق با بیان اینکه دشمن به هر بهانه‌ای به دنبال ضربه‌زدن به ایران و نظام جمهوری اسلامی است، اعلام کرد: اگر کار فرهنگی و رسانه‌ای در جامعه انجام شود و امر تبیین به‌درستی و به‌موقع انجام گیرد، دیگر شاهد چنین صحنه‌هایی نخواهیم بود.

 

 وی ضمن تقدیر از زحمات کارکنان منطقه پدافند هوایی شمال شرق در سایت کبکان، خاطرنشان کرد: آمادگی کارکنان پدافند و تجهیزات این سایت در وضعیت مطلوبی قرار دارد و کارکنان جوان با درک اهمیت مأموریت محوله وظایف خود را بادقت و کیفیت مناسبی به انجام می‌رسانند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار